Marketing bezpośredni

Co to jest marketing bezpośredni
Marketing bezpośredni, sieciowy, czy wielopoziomowy, to bardzo ciekawa modyfikacja tradycyjnego sklepu stacjonarnego. Firmy MLM (Multi Level Marketing) to po prostu producenci, którzy tradycyjny model sprzedaży zmodyfikowali w taki sposób, żeby ich klienci mieli dodatkowe korzyści zarówno z kupowania, jak i polecania ich produktów.
Jeśli czytasz ten tekst i twierdzisz, że Twoja firma to nie MLM tylko… i tu wstawiasz marketingową nazwę tego co robisz, to… ZEJDŹ NA ZIEMIĘ!
Witam ponownie, Teraz możemy rozmawiać.
Polecając produkty firmy, którą reprezentujesz, dostajesz po prostu prowizję od zakupów osób, którym tą firmę poleciłeś. Prawda, że fajnie! Osoby, które dzięki Tobie kupują dane produkty i są klientami firmy – czyli sklepu. Co więcej, możesz „wprowadzać” kolejnych dystrybutorów, którzy są odpowiednikiem pracowników z biznesu tradycyjnego. Różnica polecana tym, że ich liczba nie jest ograniczona, a z obrotu każdego z nich, Ty dostajesz dodatkową prowizję. Prowizje sięgają kilku poziomów w głąb za wprowadzonych do struktury dystrybutorów i dodatkowo można otrzymać różne premie i bonusy za obroty całej grupy. Reszta to już kwestia produktów i warunków współpracy.
Czy jednak można się utrzymać z takiej pracy i na ile jest ona stabilna? Oczywiście, że można się utrzymać, a szanse awansu są w marketingu wielopoziomowym bardziej realne, niż w tradycyjnych firmach, zależąc tylko i wyłącznie od Twojego wkładu pracy i Twojej skuteczności!
A teraz właśnie o skuteczności.

Jak szkolę przedstawicieli marketingu sieciowego
Nie każdy od razu zostaje skutecznym sprzedawcą. Chcąc mieć naprawdę dobre wyniki, zacznij od poznania Twojego produktu, o co powinien zadbać Twój tak zwany “sponsor”, czyli osoba, która Cię wprowadziła do firmy. Również Twój sponsor powinien dobrze wytłumaczyć Ci zasady działania firmy i warunki współpracy.
Mając powyższe informacje, możesz zgłosić się do mnie.
Chociaż zwykle firmy MLM zapewniają regularne szkolenia, Ty prawdopodobnie masz większe wymagania i zależy Ci na szybkim poprawieniu wyników.
Zaczniemy od technik sprzedaży i ich zgodności z Twoimi wartościami. To jedyny sposób na autentyczność, która jest podstawą w sprzedaży długoterminowej, gdzie klienci mają chcieć do Ciebie wrócić i polecać bezpośrednio Ciebie, a nie produkty które sprzedajesz.
Następna w kolejności będzie strategia pozyskiwania klientów, po niej strategia budowania struktury dystrybutorów, po czym przejdziemy do zarządzania zespołem.
Tak, staniesz się mentorem, który swoim doświadczeniem będzie dzielił się nowymi dystrybutorami pomagając im osiągać lepsze wyniki. Będzie to wyglądało jak typowy biznesowy mentoring wykorzystywany w korporacjach.
Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszam do współpracy!