Fair Play w biznesie

28 kwietnia 2018 | Coaching z trampoliny

Jako klienci zawsze chcemy być potraktowani jak najlepiej. Nie mam tutaj na myśli miłych słówek, tylko uczciwość w stosunku do nas!
Niestety coraz częściej się zdarza, że podstawą dla obsługujących nas osób jest zysk, a nasze dobro i potrzeby schodzą na dalszy plan.

Jak to jednak wygląda z drugiej strony? Czy Ty świadcząc usługę, traktujesz klienta tak, jak sam życzysz sobie, by traktowano Ciebie?

O tym właśnie chciałem powiedzieć kilka słów.
Przecież, jeżeli nauczysz się czegoś nowego i będziesz w stanie zaoferować Twoim stałym klientom coś nowego, w zamian za, przykładowo produkty, które od Ciebie kupują, docenią oni Twoją szczerość i chęć poprawienia ich jakości życia, poprzez zaoferowanie lepszego produktu! Tacy ludzie zostaną Ci wierni i będą Cię polecać!

Przecież najbardziej liczy się jakość!